poniedziałek, 26 marca 2012

Sunny Saturday in Warsaw !

 Ten weekend spędziłam u mojego chłopaka w Warszawie. Na tę okoliczność poprosiłam moją przyjaciółkę o pożyczenie lustrzanki, by moja druga stylizacja była już ukazana w wysokiej jakości. Pierwszy raz dłużej obcowałam z lustrzanką i spodobało mi się do tego stopnia, że totalnie zwariowałam na jej punkcie i w rezultacie pół weekendu spędziłam na wyszukiwaniu w internecie najlepszych ofert sprzedaży.
Okej, ale powróćmy do najważniejszego - stylizacji. W sobotę pogoda była przepiekna, postanowiliśmy pospacerować po Warszawie, więc moja stylizacja jest najwygodniejszą z możliwych. Do tego bym czuła się komfortowo podczas spaceru i nic mnie nie uwierało po godzinie chodzenia, niezbędne były moje ukochane buty - workery firmy Ronkone ( piękne, porządne buty z małego sklepu przy Piotrkowskiej 33 w Łodzi ),  które niestety powoli robią się za ciepłe, więc staram się je wykorzystywać jak najczęściej zanim zapadną w sen wiosenno-letni i powrócą na jesień. Całej stylizacji, która jest dość klasyczna i prosta, małego pazurka i wyrazistości dodaje naszyjnik w kolorze fluo zieleni z neonowej kolekcji H&M. Torebka natomiast to mój totalny number one - zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia ! Jest naprawdę solidnie wykonana, a i pomieści wszystkie "niezbędne" kobiece drobiazgi. Odwiedzając sklep e-torebka.pl z banneru na mojej stronie automatycznie otrzymacie 5% kod rabatowy, polecam!













 jeansy - Bershka
workery - Ronkone
koszula - Cubus
naszyjnik - H&M
ramoneska - Stradivarius
torba - etorebka.pl

a na zakończenie - efekt mojej małej zabawy ! xoxo






24 komentarze:

  1. cudownie wyglądasz, widać jakość w tych fotkach :) jednak co lustrzanka to lustrzanka. dodaję do blogrolla. :) i zapraszam do siebie na http://jah-stina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz prześliczne włosy! I kolor i cięcie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :) ! kolor naturalny, a włosy muszą się wkrótce wybrać na porządne podcięcie końcówek :)

      Usuń
  4. świetny set, świetne zdjęcia :)

    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś prześliczna! no i wyglądasz fenomenalnie! obserwuję i będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog, od pierwszych notek widać, że jesteś świetną osobą!:) powodzenia! Myśle, że za miesiąc będziesz już tutaj znana i lubiana:))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje pięknie ! bardzo zachęcające słowa - tego mi właśnie potrzeba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten naszyjnik idealnie się tu wpasował :)!
    Zapraszam też do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiadając na Twoje pytanie - kapelusz kupiłam w H&M około miesiąca temu :) Nie wiem, czy jeszcze jest dostepny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo fotogeniczna :) śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Romaneska jest rewelacyjna ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. super! śliczna ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie przypominasz mi Sylwię Grzeszczak! :D boska ta grzywka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się efekt Twojej zabawy :D Torebka i naszyjnik świetne ! Całą stylizacja piękna, a o takiej ramonesce marze już 2 rok ;)
    Gratuluję odwagi i trzymam kciuki za dalsze sukcesy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula i torebka:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jaka animacja urocza! :) Ja własnie też nie mam lustrzanki, bardzo chciałabym mieć, ale ceny mnie przerażają, niestety - mój studencki budżet nie starczy na taką. :) Pięknie wyglądasz, ciekawy look! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz przepięknie Kochana, a ten gif na samym końcu jest strasznie uroczy! ;) Pozdrawiam buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń