poniedziałek, 19 marca 2012

Let`s get it started !

Czemu początki zawsze są takie trudne ? Najpierw długo rozmyślałam nad założeniem bloga, a teraz, gdy decyzja już zapadła i oto jestem ciężko jest mi ruszyć moje szare komórki i wypocić pierwszego posta !
Okej, zacznijmy po prostu od tego, że na imię mam Karina i jestem 22 letnią studentką Uniwersytetu Łódzkiego. Z miłości do mody i zakupów, oraz z powodu przepełnionej garderoby, zapragnęłam mieć i swoje miejsce w szafiarskim świecie. Z racji tego, że jestem tylko studentką na łasce u rodziców, muszę Was uprzedzić, że w mojej szafie nie znajdziecie ubrań od projektantów czy nawet droższych sieciówek . Generalnie staram się dopasować modę do możliwości mojego portfela i nieczęsto mogę poszaleć tak, jakbym tego chciała. Mniej więcej dwa razy w miesiącu wcielam w życie zasadę: kto rano wstaje, ten w lumpeksie perełki zastaje i udaje mi się upolować oryginalne ciuchy, na których kupno w zwykłym sklepie pewnie bym się nie zdecydowała . Nie szukam, ani nie oczekuję w Was moich wyznawców, mam tylko cichutką nadzieję, że podczas prowadzenia bloga z czasem uda mi się kogoś zainspirować, a w siebie tchnąć więcej odwagi i pewności siebie. Let`s get it started - pierwszy post już jutro !

2 komentarze: