wtorek, 20 marca 2012

The Beatles !

I o to jest i moja pierwsza stylizacja ! Ostatni weekend rozpieścił nas piękna pogodą - i oby jak najdłużej. Chciałam jak najlepiej ją wykorzystać i muszę przyznać, że udało mi się trochę poleniuchować na słońcu, a i zaliczyć pierwszego grilla. Stwierdziłam więc, że za debiutancką sesje zabiorę się dopiero w poniedziałek. Wczorajszy dzień niestety był dość pochmurny i ponury i zdecydowanie nie był to wymarzony dzień na zdjęcia, jednak postanowiłam nie rezygnować. Nie bez przyczyny na pierwszą stylizację wybrałam koszulkę The Beatles, czyli jednego z moich ulubionych zespołów, chciałam po prostu byście już na początku co nieco się o mnie dowiedzieli. Czarna ramoneska i plisowana spódnica to moje łupy z tegorocznych wyprzedaży. Spódniczka zakupiona raptem za 19 zł w rozmiarze 42, za pomocą czarodziejskiej różdżki mojej krawcowej zmalała o dwa rozmiary i świetnie mi teraz służy.
Jestem troszkę zawiedziona jakością zdjęć, ale liczę, że nieważne jak kto zaczyna, najważniejsze jak kończy ( lub radzi sobie dalej ), więc obiecuję poprawę !
P.S. W następnej stylizacji więcej kolorów, uśmiechu i słońca !





T-shirt - H&M
ramoneska - Stradivarius
spódniczka - New Yorker
koturny - New Yorker
torba - no name ( z szafy mamy )

7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, genialna koszulka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OBOŻEOBOŻEOBOŻE!
    Chcę tą koszulkę, aaa!
    Cudowna, przecudowna, wyśmienita!
    Nie no dobra, może już troszkę emocję opanuję ^^ Bo w poście tym oprócz wyśmienitej koszulki mamy również wyśmienitą Ciebie! :D
    Cała stylizacja jest bardzo fajna :3
    I jakie śliczne masz paznokietki, aww :D
    włosy bardzo fajnie ścięte, tak przy okazji :D
    No w każdym razie jest ekstra, serioo:D
    Pozdrawiam ;*

    Gdybyś miała chwilke serdecznie zapraszam do mnie :333
    owngalaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny T-shirt! Uwielbiam luźne bluzeczki z nadrukami. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. T-shirt! Świetny ;-)
    Pozdrawiam Cię ciepło i dodaję do obserwowanych.
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja, koszulka jest cudna;)

    OdpowiedzUsuń