piątek, 7 września 2012

Boyfriend jeans!


Witajcie! Wakacje, wakacje i po wakacjach ... W ostatnich miesiącu dosyć zaniedbałam bloga, a to wszystko z powodu tego, że starałam się maksymalnie wykorzystać ostatnie ciepłe dni tego roku. Jednak teraz obiecuję poprawę! : )
Dzisiejsza stylizacja jest zapewne ostatnią z tych typowo letnich. Buty po weselu, na które wybieram się w tę sobotę, zapewne zapadną już w sen jesienno - zimowy. Jestem jednak pewna, że reszta rzeczy zdecydowanie wysłuży mi się tej jesieni. Naszyjnik rozweseli jesienne stylizacje, a spodnie, czyli wymarzone boyfriend`y zakupione na letnich wyprzedażach ( 39,90 zł! - przecenione ze 179,90! ) będą idealnie pasowały do moich brązowych workerów.






spodnie/pants - Pull&Bear
t-shirt - New Yorker
naszyjnik/necklace - H&M
buty/ shoes - H&M

8 komentarzy:

  1. ale masz cudowne kreski! I boskie spodnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! i śliczne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. prostota,ale piękna:)buty są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! świetne spodnie i buty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne szpilki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa stylizacja
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Boyfriendy w połączeniu ze szpilkami, to świetny zestaw. + obserwuję

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego, męskiego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez chcę umieć znajdować takie przecenione rzeczy :( zazdroszczę !
    Kolor szpilek miażdży :) <3

    OdpowiedzUsuń