czwartek, 3 maja 2012

Secondhand outfit

Witajcie!
Dziś mam dla Was tylko kilka zdjęć. Tak naprawdę sprawdzaliśmy wczoraj z mym lubym jak się sprawuje mój nowy aparat, więc nie planowałam postu. Jednak później wybrałam kilka, troszkę się nimi pobawiłam i postanowiłam Wam pokazać co nieco pokazać :) Jeśli chodzi o mój ubiór to zarówno bluzka, jak i spódnica są perełkami z secondhandu. Całość kosztowała mnie jedyne 10 zł.  A Wy, co sądzicie o zakupach w secondhandach? Gdyby nie to, że moja mama od kilku lat usilnie ciągała mnie po każdym możliwym secondhandzie w mieście, to chyba nigdy nie umiałabym się przekonać do zakupów tam, nie mówiąc już o znalezieniu czegoś konkretnego ! Obecnie natomiast, nie wyobrażam sobie by choć raz w tygodniu do jakiegoś nie zajrzeć ; )






                                                                 

44 komentarze:

  1. ale slodko wygladasz ;)))
    kocham plisowane spodnice!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. taki świeży i wiosenny look bardzo pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie <3 świetna spódniczka, podoba mi się ten styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja. : )
    mam jedno pytanko. czy dawno kupowałaś tą neonową torebkę z house'a ?
    pozdrawiam. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebkę kupowałam dwa tygodnie temu ;) dwa dni temu byłam w House u siebie w mieście i były jeszcze dostępne, choć w pomarańczowym i niebieskim kolorze, ale myślę, że śmiało możesz i tej gdzieś szukać : ) w razie czego pamietaj o 30% zniżki !

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo. ; *
      Natrafiłam na bloga przypadkiem, ale coś czuję, że częściej tu będę zaglądać. :)

      Usuń
    3. nie ma za co !
      a na bloga zapraszam serdecznie, będzie mi bardzo miło ; )

      Usuń
  5. Świetna, po prostu przepiękna bluzeczka i zjawiskowa spódnica! U mnie jest na odwrót - to ja ciągnę mamę po secondhand'ach :). Chętnie obserwuję i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica ma genialny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądnęłam blog i starsznie podobają mi się zdjęcia, jakość oczywiście rewelacyjna :)) I modelka śliczna z Ciebie ;D
    Ładny strój, bluzeczka prze śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna spódniczka :) ma piękny kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zakupy w Sh - spódniczka w moim nowym poście też stamtąd pochodzi ;) A Twoje zakupy ą rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, zazdroszcze łupów z sh.
    ładne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    szafa-oli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie mi się podobają twoje piegi!
    zapraszam na mojego nowego bloga, dawniej pod adresem paaraphase, dzis na pebble--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz! zestaw jest idealny do tego jesteś śliczna:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna spódnica, ta z poprzedniego posta również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie tutaj :) wpadnij do mnie jak znajdziesz chwile :) buziaki :*



    http://illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny outfit! i te perfekcyjne kreseczki na oczach! ;o zaciekawił mnie blog więc obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, jaka piekna spódniczka i bluzka, nie wiem co bardziej mi się podoba - REWELACJA! :) WYGLĄDASZ TAK UROCZO I DZIEWCZĘCO! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing blog !

    If you like my fapage you can win a Chanel nail lacquer :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna stylizacja, zakochałam się w niej <3
    dodaję Twój blog do obserwowanych ;) bo jest świetny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny zestaw, zwłaszcza spódniczka :) W sh zawsze można wyszukać perełki, trzeba być tylko cierpliwym ;)
    Bloga obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny zestaw ;-)
    zapraszam http://nattsinshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie wyglądasz :) spódnica jest idealna!
    a, i masz bardzo ładny nagłówek :)
    może masz chęć się poobserwować? buziak!

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz przecudowna grzywke. Swietnie wygladasz w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny zestaw, każdego elementu bardzo Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  25. So pretty! I follow you

    http://dressedcrisis.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny outfit :) co do secondhandow miałam dokładnie tak samo jak ty! tez namówiła mnie do nich mama. Niestety czasami dam się za bardzo ponieść, skuszona niskimi cenami i kupuję mnóstwo rzeczy, których nigdy nie założę

    OdpowiedzUsuń
  27. ja do secondhandów nie chodzę... może dlatego, że byłam raz i nie znalazłam nic wartego uwagi, ale jak patrzę na Twoją stylizację jestem zachwycona! Muszę chyba jednak do nich częściej zaglądać :)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna bluzka i spódniczka! wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, look i makijaż cudo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, wspaniały styl!!!!
    Obserwuje z przyjemnością:) i zapraszam do obserwowania u mnie:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrowienia:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  31. wow masz świetny gust!! :) Obserwuję :)

    http://trivia-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Trafiłam z modnej polki i zostanę na dłużej! Świetny styl i niesamowita uroda! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale styl *.* Zestaw typowo dziewdzięczy jak i bardzo kobiecy!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I niech ktoś spróbuje powiedzieć, że w SH nie ma świetnych ciuchów!!!!!

    Przyjmij zaproszenie do konkursu ROMWE, u mnie to ja wybieram najciekawszy jednozdaniowy komentarz, więc wszyscy mają równe szanse! Do zgarnięcia 60& i okulary przeciwsłoneczne ;) Więcej info tutaj: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/aniesbrand-and-romwes-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  36. you look gorgeous! I love the floral shirt<3

    http://tramplingicecream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń